Jak se staráme o uživatele Firefoxu

Jmenuji se Michal Stanke a na českém uživatelském fóru podpory Mozilla.cz se pohybuji už několik let. Rozhodl jsem se letošní rok trochu zhodnotit a také pomoci nově příchozím se rychleji zorientovat.

Za jediný rok stihli uživatelé na našem fóru položit přes 1400 dotazů k Firefoxu a více než dalších 500 k Thunderbirdu. Věřím, že na skoro všechny z nich jsme našli odpověď a všichni si tak k nám budou nadále chodit pro pomoc a dobrou radu. Některé z otázek se často opakovaly, a tak jsme připravili i nový seznam často kladených otázek k Firefoxu a k nim rychlá řešení, která pomůžou běžné problémy odstranit. Snad tím ukrátíme nejedno dlouhé hledání po internetu nebo čekání na odpověď. Včera jsme doplnili také speciální kategorii pro Firefox na vašich telefonech a tabletech s Androidem.

Firefox pro Android

Letos prošel změnami také server Mozilly pro zasílání zpětné vazby – Firefox Input. Dostal nové formuláře a upravená je nástěnka s vloženými reakcemi. Často se tam však objevují dotazy nebo stížnosti, se kterými pak nemůžeme pomoci, protože z Firefox Input pro nás není možnost kontaktovat uživatele zpět. Snažím se tak reagovat alespoň na ty zprávy, které mají uvedenou e-mailovou adresu přímo v textu.

Kromě odpovídání na fóru jsme také přeložili plno nových článků nápovědy – není lehké udržet všechny stále přeložené a aktuální, protože je jich opravdu hodně a přibývají. Teď nám z těch 100 nejdůležitějších chybí jen čtyři a celkem pro Firefox pouze šest – můžete se podívat na všechna čísla, že naši přispěvatelé nezahálí. 😉

sumo-cs-přehled-140115A pokud byste něčemu ve Firefoxu neporozuměli nebo s ním potřebovali poradit, těšíme se na vaše reakce, dotazy i odpovědi na našem fóru.

Za Mozilla.cz děkuji našim přispěvatelům. Všem uživatelům internetu pak přeji do roku 2015 pohodlné surfování a co nejposlušnější prohlížeč.

Jeden komentář k článku “Jak se staráme o uživatele Firefoxu”

  1. Jan Nový napsal(a)

    Včera 26.1.2014 vyšel firefox 35.0.1