Firefox u nás dle SPIRu získává na popularitě

SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu v ČR) vydalo tiskovou zprávu o tom, jak u nás uživatelé tráví čas na internetu. Výzkum formou dotazníků zpracovala společnost Mediaresearch a mimo jiné je v něm uvedeno, že podíl Firefoxu vzrostl. Zatímco v třetí fází výzkumu (únor 2009) byl jeho podíl v domácnostech 28 %, ve čtvrté fázi výzkumu (červen 2009) to bylo již 33 %. Ve firemním prostředí je podíl Firefoxu výrazně nižší, ale i zde vzrostl z 18 % na 23 %.

Zveřejnění těchto informací je určitě zajímavé, protože reprezentativní informace o podílech prohlížečů u nás nebývají zveřejňována příliš často. Občas jsou dostupná ve formě tiskové zprávy Navrcholu.cz (poslední data z ledna) a stabilně je zveřejňuje Toplist. Měření od zahraničních služeb, pokud jsou čas od času zveřejňována, nebývají většinou pro Českou republiku příliš smysluplná.

Přečtěte si také

Zatím žádné odpovědi

Přidat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *