Firefox s novým režimem pro snadné čtení

Ve vývojové verzi Firefoxu si můžete povšimnout, že se na zpravodajských serverech začala objevovat v adresním řádku prohlížeče ikona knihy. Jedná se o funkci pro snadné čtení, s kterou jste se mohli setkat ve Firefoxu pro Android. Pokud na ikonu knihy klepnete, přeformátuje se stránka tak, aby se její obsah snázeji četl. Skryjí se tak reklamy, nepotřebné grafické prvky apod. Na obrázcích níže se můžete podívat na rozdíl.

Ikona v adresním řádku

Web iDnes

Web iDnes v čitelné podobě

Přečtěte si také

2 odpovědi

Přidat komentář

  1. accc napsal(a) :

    Super, na tuto funkciu uz cakam par rokov. Je nejaky plan, kedy bude vo finalnej verzii?

    Odpovědět

  2. Michal Stanke napsal(a) :

    Podle https://wiki.mozilla.org/QA/Reader_view to vypadá na Firefox 38.

    Mezitím můžete používat ale i nějaký doplněk, např. https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/reader/ vypadá docela dobře.

    Odpovědět

Přidejte svůj komentář